Beoordelingen van Saigon Caphé Amstelveen

Recente recensies

5.0
Stephanie
29 november 2021

Top eten en super snelle bezorging!

Nadia
25 november 2021

Food and service at the restaurant are normally excellent , however today my order arrived 30 minutes after the expected delivery time (cold soup & starter). My previous order also arrived cold.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Nadia, Thank you for your order & feedback. We will send you a separate message. Team Saigon Caphé Amstelveen

Mo
13 november 2021

Bij saighon cafe in amstelveen vindt je altijd lekker eten en goede service. Helaas was het dit keer bij afhalen de hoeveelheid voor het bedrag weinig. Een klein bakje fried Rice wat opzicht niet erg is maar het was voor 2/3 gevuld. Ook de eend was lekker maar wel klein file stuk. Dit ben ik niet van hen gewend. Normaliter had ik 5 sterren kunnen geven.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Mo, Bedankt voor je bestelling & feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat het dit keer niet naar verwachting was en we zullen dit meenemen in onze verbetering. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Kakit
27 oktober 2021

Ik had voor een bezorging van 2pm geplaatst, echter het eten was er al om 1:15pm. Veel te vroeg (en dit was niet de eerste keer dat het gebeurd is) 1 van de gerechten was er mogelijkheid om meer varkensvlees bij te bestellen. Echter de extra varkensvlees was Cha shui, totaal ander soort varkensvlees dan het oorspronkelijke gerecht.

Reactie van Saigon Caphé

Beste, Bedankt voor je bestelling & feedback. We nemen dit met ons team op en zullen hierover telefonisch contact opnemen. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Elsa
22 september 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Sanny
16 september 2021

Online besteld bij hun eigen website en zou om 19:40 bezorgd worden. Om 20:00 nog niets ontvangen en dus maar gebeld; ze hadden even geen bezorger...? maar het komt eraan! 20:15 werd het eten bezorgd. Helaas was alles lauw en moest het weer in de magnetron. Bovendien waren de porties kleiner dan normaal en was de Roasted Porkbelly niet op het gebruikelijke bedje van paksoi bereid. Jammer Saigon Caphé, ik hoop dat het de volgende keer beter gaat.

Reactie van Saigon Caphé

Beste Sanny, Bedankt voor je bestelling. Onze excuses dat het dit keer niet was zoals verwacht. We sturen je apart nog even een berichtje. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Wen
10 september 2021

Ik ben fan van de Pho, heerlijk qua smaak en de kwaliteit is stabiel. Ook fan van meer gerechten maar de Pho isijn persoonlijke favoriet.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Sharina
10 september 2021

Ordered from the website but it never came. Waited for 2 hrs telling me the waiter was on the way. No one reached out how to refund it.

Reactie van Saigon Caphé

Dear Sharina, Thank you for your order. We are very sorry for what happened with your order. Unfortunately because of a website error it did not came through the right way. We will send you a separate message. Team Saigon Caphé Amstelveen

Linda
22 augustus 2021

Lovely food and delivered spot on time

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Thank you so much! Team Saigon Caphé Amstelveen

Elsa
16 augustus 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
14 augustus 2021

Delicious food as akways! Had the salad roll platter today with chiicken, prawn, beef and tofu. Very fresh and tasty.

Reactie van Saigon Caphé

Thank you :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Priscilla
2 augustus 2021

Ik had een bestelling geplaatst met een tijdstip voor bezorging en de bestelling kwam netjes op tijd. Aanrader: de homemade lemon ice tea!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Wat fijn dat alles is bevallen, dank je wel :)! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Poké Man
25 juli 2021

Lekker zoals altijd :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Super, dank je wel :) Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
24 juli 2021

Zoet Zure Kabeljauw was weer erg lekker!! Goed gevulde portie en verse ingredienten. Helaas was de levering 30 minuten te laat en.ik moest opbellen om.mijn bestelling op te volgen

Reactie van Saigon Caphé

Hi Stefan, Bedankt voor je vaste klandizie & feedback! We hebben je een apart berichtje gestuurd. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
5 juli 2021

Normaal bestel ik de zoet zure kabeljauw maar deze keer heb ik de curry prswns besteld. Vond de curry wat te dun en niet veel smaak hebben. De gebruikte garnalen waren wel erg vers en goed bereid.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Stefan, bedankt voor de bestelling én concrete feedback, hopelijk tot snel weer :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
29 juni 2021

Heerlijke zoet zure kabeljauw met rijst! Mooi grote portie, op goede temperatuur afgeleverd. Er was een kleine vertraging bij de levering maar ik werd zeer attent eerder opgebeld om dat aan te geven. Top!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Big
25 juni 2021

Delicious food, delivered really quickly. Only criticism, far too much plastic. 1 or 2 pots of dipping sauces per order should be enough. We received 9, for 3 people..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Thank you for your order & feedback :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Percy Bacas
12 juni 2021

Als vanouds heerlijk,. Alleen eerst foutieve bestelling afgerekend met pin. Deze wordt retourgeboekt. Nu maar afwachten ..

Reactie van Saigon Caphé

Hi Percy, bedankt voor je bestelling & review :). We zijn blij dat alles heeft gesmaakt. De terugboeking wordt door onze administratie in orde gemaakt. Mochten er vragen zijn hierover dan kun je altijd even bellen naar 020- 895 0368 en vragen naar James. Hopelijk tot gauw weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
8 juni 2021

Het eten dat ik had besteld was erg lekker zoals gewoonljjk. Maar deze keer werd het eten 15 min te laat geleverd

Reactie van Saigon Caphé

Hi Stefan, bedankt voor je bestelling & feedback :)! We hebben je een berichtje gestuurd. Groetjes, team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
20 mei 2021

Heerlijk als altijd!!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling(en) en hopelijk tot gauw ín het restaurant :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

S.
15 mei 2021

Helaas ontbrak er 1 gerecht. Dit is alsnog netjes thuis bezorgd, helaas zonder de bijbehorende fried rice. De kwaliteit van het eten was heel goed, heerlijk gegeten.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling, de feedback én het begrip :). We sturen u apart een berichtje m.b.t. de fried rice. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Priscilla
13 mei 2021

De soep van de pho kwam warm aan en de banh mi was heel lekker. Volgende keer de pandan cake proberen.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & review. De pandan is zeker een aanrader ;-) Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Thielsch J.
11 mei 2021

Bestellen online ging gemakkelijk. keurig op tijd bezorgd Zonder uitzondering was alles erg lekker.

Reactie van Saigon Caphé

Fijn om te lezen, bedankt voor de bestelling :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Anoniem
10 mei 2021

Het eten was heerlijk. Maar de service en bezorging maken het wel dat deze beoordeling laag wordt. Mijn bestelling kwam een uur later. Ook had ik gebeld om over de status van de bestelling na te vragen maar werd er eerst gezegd dat ik niet eens een bestelling heb geplaatst. Ondertussen was het bedrag al van mijn bankrekening afgeschreven en had ik heel duidelijk een bestelnummer ontvangen in de mail. Pas later gaf de persoon aan de telefoon aan dat hij het had gevonden. Gewoon niet goed gekeken en ook geen excuses ontvangen achteraf.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Beste, Wat jammer dat de service niet naar verwachting was. Helaas hebben we niet uw contactgegevens maar mocht u contact met ons willen opnemen dan kan dat via amstelveen@saigoncaphe.nl. We horen het graag. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Patrick
9 mei 2021

Delicious Phô noodle soup.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Thank you :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

René
8 mei 2021

Topkwaliteit en keurig op tijd! We hebben heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar

Reactie van Saigon Caphé

Super om te lezen, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Leung
8 mei 2021

Heerlijk gegeten, doet echt niet onder als wat we gewend zijn daar! Keurig lekvrij verpakt. De pho zullen we de volgende keer toch nog ff opwarmen, lekkerder als t echt goed warm is. Alleen de roergebakken rice noodles xao dac met beef had wat meer gemogen qua prei, taugé en ei, nu heel simpel, qua smaak viel het wel goed, verbeterpunt voor een smaakvoller en mooier uitziend gerecht net als jullie Phó meals. Verder top gelunchd!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie komst & fijne feedback. Hopelijk tot gauw weer, Team Saigon Caphé Amstelveen

JJ
2 mei 2021

Heerlijk eten, goede hoeveelheid eten, goede prijs/kwaliteit verhouding,snelle service en vriendelijk personeel. Ga hier zeker nog een keer bestellen!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & fijne review :), hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Priscilla
27 april 2021

Super bouillon en lekkere home made ice tea! Snelle bezorging ook, helemaal top :)

Reactie van Saigon Caphé

Ah super, dank je wel!! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

r. macdonald
27 april 2021

alles in orde, lekker en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Fijn om te lezen :), hopelijk to snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Lisa
27 april 2021

De bezorger was 45 min te laat en het eten was niet warm meer. Jammer want de smaak was erg goed.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Lisa, bedankt voor je bestelling & feedback. Wat jammer dat het eten niet warm genoeg is aangekomen. We sturen je hier een mailtje voor. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Xander
22 april 2021

Heerlijk gegeten en snel bezorgd op de afgesproken tijd!

Reactie van Saigon Caphé

Super om te lezen, dank je wel! Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
12 april 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & review, hopelijk tot snel weer :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

K. Benjamins
12 april 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

oyku
12 april 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
8 april 2021

Erg tevteden xosls gewoonlijk!

Reactie van Saigon Caphé

Super fijn, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Dani
7 april 2021
Reactie van Saigon Caphé

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Chi
2 april 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Valérie
30 maart 2021

Lunchpakket besteld, zoals altijd, was dat heerlijk en super aardige personeel.

Reactie van Saigon Caphé

Wat een mooi compliment, dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

DS
30 maart 2021

ruim op tijd besteld maar toch 20 min later dan hun eigen verwachte bezorg tijd.

Reactie van Saigon Caphé

Hoi, Bedankt voor de bestelling en feedback. We staan altijd open voor verbetering. Op zaterdag kan het soms wat drukker zijn dan normaal (gelukkig :) en we willen de gerechten vers bereiden voordat het de deur uitgaat maar we zullen er zeker op letten! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Wen
27 maart 2021

Zoals altijd, heerlijk!

Reactie van Saigon Caphé

Fijn om te lezen :), bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Scheepstra
27 maart 2021

Heerlijk gegeten, precies op tijd bezorgd. Altijd top!

Reactie van Saigon Caphé

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
20 maart 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt weer :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Paul
18 maart 2021

Lekker. Jammer dat het warme eten bij bezorging niet meer warm was.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Paul, bedankt voor de bestelling & klandizie. We nemen je feedback mee in onze verbetering :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Erik
17 maart 2021

Echt lekker maar eigenlijk te duur

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Sara
13 maart 2021

Heel lekker zoals altijd !

Reactie van Saigon Caphé

Heel erg bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
12 maart 2021

Goede kwaliteit verse ngredienten. Portie groot genoeg. Lekkere smaak Jammer dat ze hebben vergeten om de garnalen erin te doen maar was wel.in het menu gemeld.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Stefan, bedankt voor je bestelling & informatie. Excuses dat de garnalen er niet bij zaten. Wij sturen je even een mail hierover. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Bruce Rascher
6 maart 2021

Really tasty pho and fresh spring rolls. We will order again since we’ve now found a great place for delivery. Thank you.

Reactie van Saigon Caphé

Thank you for your order & wonderful review:)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Jan-Jaap Mellegers
28 februari 2021

Prima eten, keurig op tijd afgeleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Ayla Acevedo Bos
27 februari 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Frank
24 februari 2021

Heerlijk. Smaakt als altijd erg goed. En lekker snel klaar.

Reactie van Saigon Caphé

Super om te lezen, bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Lucia Baarn
24 februari 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Y.Rodsoong
23 februari 2021

Ik was er vroeger ook vaak eten en de quality blijft altijd heel goed. Smaakt echt goed maar die Bhan Mhie moet echt beter worden. Mis dat wel erg.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & fijne feedback. We nemen het mee in onze verbetering! Groetjes en hopelijk tot snel weer, Team Saigon Caphé Amstelveen

Anna
23 februari 2021

Net zo lekker als in het restaurant zelf!

Reactie van Saigon Caphé

Fijn dat alles heeft gesmaakt :) ! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Elsa
12 februari 2021

Mijn favoriete starter: gefrituurde softshell Crab van Saigon Caphe! Werd precies op tijd bezorgd. De bubble teas waren ook heerlijk.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & fijne review! Fijn om te lezen dat de Bubbletea's ook zijn bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

QT
3 februari 2021

Snelle levering. Erg lekker

Reactie van Saigon Caphé

Super! Dank je wel, groetjes Team Saigon Caphé Amstelveen

Yvette
3 februari 2021

Eten was lekker

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Lens
30 januari 2021

Echt super lekker eten wist niet dat in Amstelveen zo'n hoogwaardig oosters restaurant zat. De lambchops zijn echt super lekker de lekkerste die ik ooit heb gegeten en dat heb ik veel gedaan. Als je dit vergelijkt met Amsterdamse conculega's is de prijs kwaliteit verhouding top, in Amsterdam kost alles bijna het dubbele ! Echt een aanrader ?

Reactie van Saigon Caphé

Wat een geweldige feedback, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé

Sara
27 januari 2021

Heel lekker !!!!!

Reactie van Saigon Caphé

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Linda
27 januari 2021

Heerlijk en stipt op tijd geleverd

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & fijne review! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Danielle Venneman
24 januari 2021

Prima gegeten, de bestelling was er na een half uurtje al!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Fijn om te lezen :) en bedankt voor de bestelling! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

L.
22 januari 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt en hopelijk tot gauw! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Linda
17 januari 2021

De box zag er goed uit en het was heerlijk. Bezorging was precies op tijd; chapeau!

Reactie van Saigon Caphé

Super om te lezen, bedankt voor de bestelling en mooie review! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Don Marco
13 januari 2021

stipt op tijd geleverd!. De maaltijden voldeden qua kwaliteit en kwantiteit aan onze voorstelling welke gebaseerd was op de informatie op Saigon Caphe's website. Cám on ban!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt, we zijn erg blij met deze feedback en dat het allemaal heeft gesmaakt! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Wendy
12 januari 2021

Het eten was heerlijk maar de satesaus ontbrak bij de kroepoek en we hadden de kroepoek huis ivm met de combinatie met satesaus besteld.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Wendy, Bedankt voor de bestelling en berichtje. Excuses dat de saté saus ontbrak, we sturen je hier een mailtje over. Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Laura
12 januari 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
11 januari 2021

Goede qualiteit maaltijd, smakelijk bereid. Portie groote goed voor 2 personen. Redelijk geprijsd. Optijd geleverd op de juiste temperatuur.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & fijne review! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

campbell
11 januari 2021

de springrolls waren heel erg vet, alsof ze waren gefriteerd in vet dat niet warm genoeg was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling en feedback, we gaan hier naar kijken! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

anoniem
9 januari 2021

Fried rice noodle with prawn is te droog voor mij, het kan wat nattig zijn. Ander keer zal ik bij de toelichting doorgeven .

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling en feedback, we zullen er zeker rekening mee houden volgende keer wanneer je het aangeeft :)! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Marjolein
9 januari 2021

Eten was lekker, maar de sausjes zaten er jammer genoeg niet bij, watrdoor het minder lekker was

Reactie van Saigon Caphé

Hi Marjolein, Bedankt voor de bestelling en feedback. Excuses voor het vergeten van de sausjes. We sturen je een mailtje hierover. Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Chi
7 januari 2021
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Verwey
4 januari 2021

Super lekker gauw weer een keer

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling en review :)! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Ellen de Haas
30 december 2020

Lekker rollen, niet de beste die ik heb gehad. De beef was nu wél lekker zacht, erg fijn. In het restaurant een paar maanden terug was de gecarameliseerde eend heerlijk!! Alleen was de beef in de rolletjes toen hard en droog. Wel erg jammer dat de beloofde salade met garnalen en papaya ontbrak :-O er lag alleen als met kool en wortel in de schaal. Erachteraan gebeld, volgende keer een gratis salade (gratis? Ik heb er vandaag al voor betaald)

Reactie van Saigon Caphé

Hi Ellen, Bedankt voor de bestelling en feedback! We nemen dit altijd mee in onze verbetering. Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Linda
22 december 2020
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & review! Saigon Caphé Amstelveen

Amandha
22 december 2020

Zoals altijd de gerechten waren op tijd en heerlijk warm geleverd. Yammie, we konden gelijk aanvallen

Reactie van Saigon Caphé

Wat fijn om te lezen, daar zijn we heel blij mee, bedankt! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Wendy
21 december 2020

Heerlijke, uitgesproken smaken. Mooie gerechten, ruim voldoende qua portie. Iedere keer weer een feest!

Reactie van Saigon Caphé

Super fijn om te lezen, bedank voor de bestelling en mooie review! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Dayu
21 december 2020

We hadden de Saigon schalen besteld met salade rollen en grill combinatie. Beide heerlijk en bezorging was snel!

Reactie van Saigon Caphé

Fijn dat alles heeft gesmaakt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Angel
20 december 2020

Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & review! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Wijono
18 december 2020

Bij de vermicelli bowl special zit veel minder vlees dan wij zijn gewend dan als we het ter plekke bestellen, dus de portie lijkt kleiner terwijl je juist meer betaalt als je online bestelt. Bij de pho is dit niet het geval.De soup is ook goede hoeveelheid. Smaken wel goed voor beide gerechten.

Reactie van Saigon Caphé

Beste Wijono, Bedankt voor je bestelling & feedback! We zullen hier beter op letten. Groetjes, Team Saigon Caphé

T. Philip
17 december 2020

Fast service. Delicious food. Only if the prices were a little less, I know it's too much to ask. This would make me order more often.

Reactie van Saigon Caphé

Thank you for your order & feedback :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Raymond Kisoentewari
13 december 2020
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & review! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Vania
6 december 2020

Lekker eten!

Reactie van Saigon Caphé

Hi Vania, Bedankt voor je bestelling & 5 sterren! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Kim
3 december 2020

Zeer snelle levering. Het was erg lekker.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Kim, Bedankt voor je bestelling & fijne review! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Gustavi
2 december 2020
P van den Berg
28 november 2020

Kwam veel te laat, beetje flauw eten

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor uw bestelling en feedback! We zullen dit zeker meenemen in onze verbetering. Groetjes, Team Saigon Caphé

Patrick
25 november 2020
Reactie van Saigon Caphé

Hi Patrick, Bedankt voor je bestelling & 5 sterren! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Patty Wakker
23 november 2020

De loempiaatjes waren erg taai en qua smaak niet bijzonder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Patty, Bedankt voor je bestelling & feedback. Groetjes, Team Saigon Caphé

Martijn
11 november 2020

Heerlijke gerechten (fantastische Phở !) en een snelle bezorging. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Saigon Càphê!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling én geweldige review, fijn dat alles heeft gesmaakt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Marcel
10 november 2020

Great! Thanks

Reactie van Saigon Caphé

Thank you for your order and review, we are happy you've enjoyed it! Team Saigon Caphé

Linda
10 november 2020

Bestelling stond keurig op afgesproken tijd klaar.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling en review, hopelijk to snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Lisa
8 november 2020

Website really easy to make the order, waiting time as shown as on the confirmation, food is as good as in the restaurant! Definitely order again!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Dear Lisa, Thank you so much for your order and nice review! Team Saigon Caphé

JoJoS
8 november 2020
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé

Anoniem
7 november 2020

Heerlijk eten zoals altijd, ruime porties en op tijd geleverd!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling en fijne review :)!! Team Saigon Caphé

Stephanie
31 oktober 2020
Reactie van Saigon Caphé

Thank you! Team Saigon Caphé

Van
26 oktober 2020

Eten is erg lekker en service is top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling & review

Marthy
22 oktober 2020
Reactie van Saigon Caphé

Thank you! Team Saigon Caphé

Shulamith
21 oktober 2020

Het was weer heerlijk!!!! En bedankt voor de extra dressing 🤣

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt en graag gedaan :):) Tot snel! Groetjes, Team Saigon Caphé

Tim lechner
15 oktober 2020

Geweldig gegeten ondanks afhalen ivm Corona

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling en fijn dat alles heeft gesmaakt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Mj
14 oktober 2020

Super zoals altyd

Reactie van Saigon Caphé

Dank je wel :)! Team Saigon Caphé

Lesnussa
1 oktober 2020

Lamskoteletten waren heerlijk.. De Che Suong Sa Hat Luu 7 color Coconut Drink Dessert was teleurstellend.. halfvolle beker waar meer jelly in zat dan drank

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling & feedback, we zullen dit meenemen in onze verbetering. We bieden je hierbij graag een nieuwe 7color dessert aan bij de volgende bestelling, dit kun je dan aangeven in het opmerkingenveld en tevens verwijzen naar deze reactie

Zeger
28 september 2020

Super snelle & vriendelijke bezorging. Het eten was zoals altijd erg lekker!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling en review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Hedwig
24 september 2020

Heerlijk eten en op de aangegeven tijd gebracht

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling en fijn dat alles naar wens was :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Lesnussa
21 september 2020
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Team Saigon Caphé

Roos.
14 september 2020

Eten was heerlijk. Wat ik wel jammer vind en niet meer van deze tijd....zijn de enorme hoeveelheden plastic verpakking. Bij Poké Perfect kun je kiezen voor een duurzame verpakking die herbruikbaar is. Dat vind ik een goed iniatief. Zou fijn zijn als Saigon ook nadenkt over hoe zij hun plastic-footprint kunnen verlagen.

Reactie van Saigon Caphé

Hi Roos, bedankt voor je bestelling en advies! Wij zijn aan het nadenken om op dit punt te verbeteren en zullen dit zeker erin meenemen :) Groetjes, Team Saigon Caphé

Roy
13 augustus 2020

Heerlijk gegeten.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Bisschop
9 augustus 2020
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Team Saigon Caphé

Stephanie
3 augustus 2020

Snelle levering en heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Dank jullie wel :)!! Groetjes, Team Saigon Caphé

Wendy
30 juli 2020

verse en kwalitatief goede produkten. Heerlijke smaken. Altijd een feestje, eten bij Saigon Caphe

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling en geweldige review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Nikki
27 juli 2020
Reactie van Saigon Caphé

Bedankt :)! Team Saigon Caphé

Ay May
22 juli 2020

Heerlijk gegeten. Elke keer is het weer een feest!

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie geweldige review en bestelling, hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé

Roger
30 juni 2020

Voor de Corona tijd was het altijd een feest om in het restaurant zelf te eten op het stadhart. Gelukkig heeft Saigon Caphé Amstelveen sinds een aantal weken ook de mogelijkheid om eten te bestellen voor de bezorging. Ik kan niet anders zeggen dat het eten altijd van zeer hoge kwaliteit is. Je proeft de versheid van de ingrediënten in de gebalanceerde smaak van de gerechten. De bereiding van vis, vlees of vega gerechten stelt gewoon nooit teleur. M.b.t. de bezorging. Alle 3 de keren afgelopen periode kwam het eten binnen de afgesproken bezorgtijd aan. Het was ook steeds goed warm. Eigenlijk net of het zo uitgeserveerd uit de keuken kwam. Kortom, een aanrader als je zin hebt in een heerlijke Aziatische maaltijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling en geweldige review ! Groetjes, Team Saigon Caphé

Oanh
7 juni 2020

Altijd goede service hier! Doen niet moeilijk om iets extra’s en als er kinderen bij zijn, zijn ze heel behulpzaam. Overigens is het eten ook lekker! Zowel afhalen als daar eten! 👍🏽👍🏽

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt voor jullie bestelling en fijne review, we hopen jullie snel weer te zien! Groetjes, Team Saigon Caphé

Nio
4 juni 2020

Helaas veel te lang gewacht op de levering van de bestelling. Niet doorgekomen en geen beschikbare koerier. Wel gecompenseerd met extra gerecht en drank.

Reactie van Saigon Caphé

Beste Nio, Bedankt voor je bestelling en feedback! We proberen altijd te verbeteren en zijn nu qua bezorging alweer een stukje meer ervaren :)Groetjes, Team Saigon Caphé

Kai
30 mei 2020

it's very quick, and the food is still warm when it arrived. We ordered two bowls of noodles, but the side vegetables are too little, especially the chilli, hope it can be the same amount as we eat in your restaurant next time

Reactie van Saigon Caphé

Dear Kai, Thank you for your order and advice. We will definitely take it into our improvement. Just to be sure for the next order, you could also write a remark with special requests in the remark field :) Best regards, Team Saigon Caphé

Lee
26 mei 2020

Delicious food as it always is and delivered perfectly on time. The only criticism is the huge amount of plastic that everything came in.I think more take away places need to change this habit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Saigon Caphé

Dear Lee, We have missed your review, a bit late but thank you for your order & feedback :). We will definitely take your feedback into our improvement. Team Saigon Caphé Amstelveen

Anjali
25 mei 2020

Heerlijk eten. Vriendelijk personeel

Reactie van Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé