Reviews from Saigon Caphé Amstelveen

Recent reviews

5.0
Joanna Polak-Goodman
22 February 2024

Thank you for refunding my meal. Apologies for not realising I need to pick it up! I will use Uber eats next time. I’m a big fan of your restaurant!

Fabio Hatori
18 February 2024
Patricia
21 January 2024
Peter
10 December 2023
Lana
9 December 2023

As ever, yummy food, great service!

Alex
19 November 2023

Lekker eten. Even bij elkaar mixen en gaan.

Reaction from Saigon Caphé

Thank you so much for your review:)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Monika
12 November 2023
Reaction from Saigon Caphé

Thank you so much for your review:)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Lana
3 November 2023

Super yummy! On time! And portions are good! One of my favorite restaurants!

Reaction from Saigon Caphé

Your kind words make our day! We're delighted that you had a wonderful experience at Saigon Caphé Amstelveen. Until next time, enjoy the delicious flavors! 🥂🍽️ Regards, Team Saigon Caphé Amstelveen

K. Derr
27 October 2023

Everything was perfect. An absolute delight!

Reaction from Saigon Caphé

We're thrilled to receive your review! Thank you for choosing Saigon Caphé Amstelveen, and we can't wait to serve you again in the near future. 😊🌟 Best wishes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Spencer
23 October 2023

Lekker, goede porties, vlees was relatief wat weinig.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Alex
16 October 2023

My pre-ordered take away was not ready at the given website time. After waiting at the restaurant for 30 additional minutes checked again and found out my order had already been prepared and was the whole time lying near the entrance without any staff checking when I entered. No apologies given and food was only lukewarm (had been cooling off ofc the whole time) when we came home for a late dinner. 3 stars for food, 1 star for service so averaged 2 stars.

Sjarief
10 September 2023

De medewerker was niet op de hoogte van de bestelling en vroeg om een 2de betaling terwijl de bestelling al klaar lag op de counter en reeds betaald was per App.. dus een betere communicatie is wel op zijn plaatst.

Karin Kooiker
13 July 2023

Was erg teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. Had voor mijn gasten o.a. het gerecht met buikspek besteld. Zat echter voornamelijk vlees in. Saté’s waren aangebrand en klein. Gemengde schotel met garnalen vlees kip vond ik ook geen succes. Té kleine garnalen. Zoet zure vis gerecht was goed. Ik heb de kwaliteit bij jullie vestiging op het Gelderlandplein als kwalitatief veel beter ervaren en had al twijfel om bij jullie te bestellen vanwege een eerdere ervaring, maar vanwege de afstand naar mijn huis toch gedaan. Mijn bestelling kostte € 83.-. Veel te duur voor wat het voorstelde. Jammer. Hartelijke groet, Karin Kooiker 0297764982

Leslie
22 June 2023

Heerlijk

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Rudi Affourtit
16 June 2023

Uitstekende kwaliteit tegen redelijke prijzen.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Nawidjaja
27 April 2023
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphe Amstelveen

Claire
6 April 2023

Heel erg lekker vaker hier besteld en iedere keer weer geweldig

Reaction from Saigon Caphé

Beste Claire, Bedankt voor je bestelling en mooie review :)! Groetjes, Team Saigon Caphe Amstelveen

DB
19 January 2023

Eten was weer heerlijk! We kregen wel heel veel saus en heel weinig saus per bakje (zonde vanwege de moeite, verspilling en plastic). In de comments hadden we een verzoek gedaan om servetten en stokjes/bestek erbij, helaas zat dat er niet bij.

Reaction from Saigon Caphé

Beste DB, Bedankt voor jullie bestelling & feedback. Excuses voor het ontbreken van bestek. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar amstelveen@saigoncaphe.nl? Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

S de blauw
17 January 2023

Heerlijk!. Alles prima verzorgd.merci. Misschien een tip om op de doosjes met verschillende gerechten het nummer vh gerecht te schrijven. Kunnen we het beter uit elkaar houden😉👍🏻

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor jullie komst & fijne feedback. Hopelijk tot gauw weer, Team Saigon Caphé Amstelveen

DB
26 October 2022

Grote bestelling geplaatst om af te halen. Was snel klaargezet, supervriendelijke bediening (werd vooraf gebeld met hoeveel ik de bestelling kwam ophalen en er werd meegelopen om alles in de auto te zetten). Smaak was heerlijk!

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Roos
15 October 2022

Erg lekker

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & review! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Samir
10 October 2022

Eten was top alleen 45 minuten wachten op eten dat besteld was

Reaction from Saigon Caphé

Hi Samir, Bedankt voor je bestelling, feedback & geduld :)! We zijn blij dat het eten heeft gesmaakt sturen je apart nog even een mailtje toe. Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Rudi
19 September 2022

Uitstekende service en goed eten.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Jimmy
16 September 2022

20 min gewacht op eten wat allang klaar was.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Jimmy, Bedankt voor je bestelling! Wat vervelend dat je langer hebt dan verwacht. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar amstelveen@saigoncaphe.nl? We horen graag van je. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Viresh
24 August 2022

top service!

Reaction from Saigon Caphé

Thank you for your order & review :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Albert Hsu
23 August 2022

Food is tasty.

Reaction from Saigon Caphé

Thank you so much! Team Saigon Caphé Amstelveen

Rudi Affourtit
21 July 2022

Bestelde maaltijden stonden op tijd klaar en zijn van uitstekende kwaliteit. Complimenten.

Reaction from Saigon Caphé

"Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen"

Minnes
8 June 2022

Food was really disappointing. No other customers in the shop when i picked up the ordered food. Then you should expect to get all perfect food! Food was cold before i got to my parked car, while waiter said it was ready only 2 mins before pick-up. 🙈🤷🏼‍♀️ Ordered fried softshell crab, but really soaked in OLD fat, so there was no taste to the original flavour. Had to dispose one of the crabs while it was no cheap starter. Not my style to do so. 😌 Husband had cha siew main dish, which was overcooked without any crunch. Extra ordered veggies were great though he told me. ☺️ In addition we ordered 2 rolls. Very plain, like home made, could have been from anywhere. Banana coconut custard for dessert. Well… it was my husbands childhood nightmare, like semolina pudding. Sorry to say so, but in the start the restaurant opened it was fairly ok to me, but to pay over € 50,- for the above order, I felt very disappointed and sad for an empty restaurant that could have cooked the stars from he

Reaction from Saigon Caphé

Dear Minnes, Thank you for your order & feedback. We are sorry to read that it was not as expected and apologize for the inconvenience. We will send you a separate e-mail. Team Saigon Caphé Amstelveen

Amber
11 May 2022

Altijd lekker jullie Pho. Eerste keer dat ik het afhaalde, echter is er niet naar mijn opmerking bij de bestelling gekeken. Hierdoor kreeg ik een ingrediënt er wel bij terwijl ik dit niet wilde. Overigens zit er heel veel noodles bij, echt téveel, heb de helft in de Pho gedaan.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Amber, Bedankt voor je bestelling en review :)! Onze excuses dat er niet goed is gekeken naar de bestelopmerking, we nemen de feedback me een onze verbetering. Hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Leung van der Poel
2 April 2022

Slechte communicatie van de dame bij de balie, we waren er 1 minuut voor 18.00 voor een order van 18.00 vanuit Haarlem. Ze vraagt naar onze naam en hoe ze ons kon helpen. Vertelde dat we eten kwamen ophalen met naam en tijdstip van ophalen. Oja is bijna klaar ik heb het zien staan. Vervolgens na 10minuten vraag ik naar de status. Ja is bijna klaar zegt ze weer. Hoezo zegt ze dat als weer 10 minuten later we niks krijgen???? Ze loopt ook continu naar de keuken. Ik vraag haar dus kan je dan vragen hoe lang het nog duurt? Ik sta met mijn auto aan de overzijde met 3 maanden oude neefje en mijn ouders die thuis met een gedekte tafel zitten te wachten. Ja ga ik vragen. En komt niet meer terug en blijft bij de keuken staan. Vervolgens komt ze terug en zegt de sorry het gaat langee duren, de wok is uitgevallen en dat zegt ze ook tegen een andere meneer die al stond te wachten voor ons. En dan komen er 3 tassen gebracht door Ek medewerker dit is de order van de website. Dus ik vraag van Leung v

Reaction from Saigon Caphé

Beste Leung, Bedankt voor jullie bestelling. Wat vervelend om te lezen dat het dit keer niet is gegaan zoals verwacht, onze excuses hiervoor. We sturen apart nog even een berichtje hiervoor. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Jeroen
19 March 2022
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & review! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Benno Freriks
22 February 2022

Ontzettend lekker en vers

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Iwan Mannoesingh
22 January 2022

Eten was niet wat ik Saigon Caphe gewend ben voor de crisis. Prijs / kwaliteit was het niet in evenwicht. Lams was helemaal niet mals.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Iwan, Bedankt voor jullie bestelling & feedback! We nemen dit mee in onze verbetering. Ook sturen we je nog even apart een mailtje. Groetjes, Team Saigon Caphé

K. Banjamins
19 January 2022
Reaction from Saigon Caphé

Thank you so much! Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
9 January 2022

Ordered the beef ball noodle soup yesterday. Generous portion, tasty broth,plenty noodles and beef balls. Beef balls were a little bit chewy though. Ordered with extra tofu and bak choy but the bak choy was not there. Hopefully no mistakes next time

Reaction from Saigon Caphé

Hi Stefan, Bedankt voor je bestelling & klandizie. Excuses voor het ontbreken van de paksoi. We Sture je hier nog een apart berichtje voor. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Sousanna
8 January 2022
Reaction from Saigon Caphé

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Simone Soesan
3 January 2022

We vonden het heel weinig voor wat we moesten betalen, daarom twijfel of we nogmaals zullen bestellen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Beste Simone, Bedankt voor jullie bestelling en feedback :)! We hopen dat alles alsnog heeft gesmaakt en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Jose
12 December 2021

Supersnelle levering en heerlijk gegeten👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Menno
5 December 2021
Reaction from Saigon Caphé

Thank you so much! Team Saigon Caphé Amstelveen

Stephanie
29 November 2021

Top eten en super snelle bezorging!

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Nadia
25 November 2021

Food and service at the restaurant are normally excellent , however today my order arrived 30 minutes after the expected delivery time (cold soup & starter). My previous order also arrived cold.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Nadia, Thank you for your order & feedback. We will send you a separate message. Team Saigon Caphé Amstelveen

Mo
13 November 2021

Bij saighon cafe in amstelveen vindt je altijd lekker eten en goede service. Helaas was het dit keer bij afhalen de hoeveelheid voor het bedrag weinig. Een klein bakje fried Rice wat opzicht niet erg is maar het was voor 2/3 gevuld. Ook de eend was lekker maar wel klein file stuk. Dit ben ik niet van hen gewend. Normaliter had ik 5 sterren kunnen geven.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Mo, Bedankt voor je bestelling & feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat het dit keer niet naar verwachting was en we zullen dit meenemen in onze verbetering. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Kakit
27 October 2021

Ik had voor een bezorging van 2pm geplaatst, echter het eten was er al om 1:15pm. Veel te vroeg (en dit was niet de eerste keer dat het gebeurd is) 1 van de gerechten was er mogelijkheid om meer varkensvlees bij te bestellen. Echter de extra varkensvlees was Cha shui, totaal ander soort varkensvlees dan het oorspronkelijke gerecht.

Reaction from Saigon Caphé

Beste, Bedankt voor je bestelling & feedback. We nemen dit met ons team op en zullen hierover telefonisch contact opnemen. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Elsa
22 September 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé

Sanny
16 September 2021

Online besteld bij hun eigen website en zou om 19:40 bezorgd worden. Om 20:00 nog niets ontvangen en dus maar gebeld; ze hadden even geen bezorger...? maar het komt eraan! 20:15 werd het eten bezorgd. Helaas was alles lauw en moest het weer in de magnetron. Bovendien waren de porties kleiner dan normaal en was de Roasted Porkbelly niet op het gebruikelijke bedje van paksoi bereid. Jammer Saigon Caphé, ik hoop dat het de volgende keer beter gaat.

Reaction from Saigon Caphé

Beste Sanny, Bedankt voor je bestelling. Onze excuses dat het dit keer niet was zoals verwacht. We sturen je apart nog even een berichtje. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Wen
10 September 2021

Ik ben fan van de Pho, heerlijk qua smaak en de kwaliteit is stabiel. Ook fan van meer gerechten maar de Pho isijn persoonlijke favoriet.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Sharina
10 September 2021

Ordered from the website but it never came. Waited for 2 hrs telling me the waiter was on the way. No one reached out how to refund it.

Reaction from Saigon Caphé

Dear Sharina, Thank you for your order. We are very sorry for what happened with your order. Unfortunately because of a website error it did not came through the right way. We will send you a separate message. Team Saigon Caphé Amstelveen

Linda
22 August 2021

Lovely food and delivered spot on time

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Thank you so much! Team Saigon Caphé Amstelveen

Elsa
16 August 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
14 August 2021

Delicious food as akways! Had the salad roll platter today with chiicken, prawn, beef and tofu. Very fresh and tasty.

Reaction from Saigon Caphé

Thank you :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Priscilla
2 August 2021

Ik had een bestelling geplaatst met een tijdstip voor bezorging en de bestelling kwam netjes op tijd. Aanrader: de homemade lemon ice tea!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Wat fijn dat alles is bevallen, dank je wel :)! Groetjes, Saigon Caphé Amstelveen

Poké Man
25 July 2021

Lekker zoals altijd :)

Reaction from Saigon Caphé

Super, dank je wel :) Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
24 July 2021

Zoet Zure Kabeljauw was weer erg lekker!! Goed gevulde portie en verse ingredienten. Helaas was de levering 30 minuten te laat en.ik moest opbellen om.mijn bestelling op te volgen

Reaction from Saigon Caphé

Hi Stefan, Bedankt voor je vaste klandizie & feedback! We hebben je een apart berichtje gestuurd. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
5 July 2021

Normaal bestel ik de zoet zure kabeljauw maar deze keer heb ik de curry prswns besteld. Vond de curry wat te dun en niet veel smaak hebben. De gebruikte garnalen waren wel erg vers en goed bereid.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Stefan, bedankt voor de bestelling én concrete feedback, hopelijk tot snel weer :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
29 June 2021

Heerlijke zoet zure kabeljauw met rijst! Mooi grote portie, op goede temperatuur afgeleverd. Er was een kleine vertraging bij de levering maar ik werd zeer attent eerder opgebeld om dat aan te geven. Top!

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & mooie woorden! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Big
25 June 2021

Delicious food, delivered really quickly. Only criticism, far too much plastic. 1 or 2 pots of dipping sauces per order should be enough. We received 9, for 3 people..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Thank you for your order & feedback :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Percy Bacas
12 June 2021

Als vanouds heerlijk,. Alleen eerst foutieve bestelling afgerekend met pin. Deze wordt retourgeboekt. Nu maar afwachten ..

Reaction from Saigon Caphé

Hi Percy, bedankt voor je bestelling & review :). We zijn blij dat alles heeft gesmaakt. De terugboeking wordt door onze administratie in orde gemaakt. Mochten er vragen zijn hierover dan kun je altijd even bellen naar 020- 895 0368 en vragen naar James. Hopelijk tot gauw weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
8 June 2021

Het eten dat ik had besteld was erg lekker zoals gewoonljjk. Maar deze keer werd het eten 15 min te laat geleverd

Reaction from Saigon Caphé

Hi Stefan, bedankt voor je bestelling & feedback :)! We hebben je een berichtje gestuurd. Groetjes, team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
20 May 2021

Heerlijk als altijd!!

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling(en) en hopelijk tot gauw ín het restaurant :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

S.
15 May 2021

Helaas ontbrak er 1 gerecht. Dit is alsnog netjes thuis bezorgd, helaas zonder de bijbehorende fried rice. De kwaliteit van het eten was heel goed, heerlijk gegeten.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling, de feedback én het begrip :). We sturen u apart een berichtje m.b.t. de fried rice. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Priscilla
13 May 2021

De soep van de pho kwam warm aan en de banh mi was heel lekker. Volgende keer de pandan cake proberen.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & review. De pandan is zeker een aanrader ;-) Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Thielsch J.
11 May 2021

Bestellen online ging gemakkelijk. keurig op tijd bezorgd Zonder uitzondering was alles erg lekker.

Reaction from Saigon Caphé

Fijn om te lezen, bedankt voor de bestelling :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Anoniem
10 May 2021

Het eten was heerlijk. Maar de service en bezorging maken het wel dat deze beoordeling laag wordt. Mijn bestelling kwam een uur later. Ook had ik gebeld om over de status van de bestelling na te vragen maar werd er eerst gezegd dat ik niet eens een bestelling heb geplaatst. Ondertussen was het bedrag al van mijn bankrekening afgeschreven en had ik heel duidelijk een bestelnummer ontvangen in de mail. Pas later gaf de persoon aan de telefoon aan dat hij het had gevonden. Gewoon niet goed gekeken en ook geen excuses ontvangen achteraf.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Beste, Wat jammer dat de service niet naar verwachting was. Helaas hebben we niet uw contactgegevens maar mocht u contact met ons willen opnemen dan kan dat via amstelveen@saigoncaphe.nl. We horen het graag. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Patrick
9 May 2021

Delicious Phô noodle soup.

Reaction from Saigon Caphé

Thank you :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

René
8 May 2021

Topkwaliteit en keurig op tijd! We hebben heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar

Reaction from Saigon Caphé

Super om te lezen, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Leung
8 May 2021

Heerlijk gegeten, doet echt niet onder als wat we gewend zijn daar! Keurig lekvrij verpakt. De pho zullen we de volgende keer toch nog ff opwarmen, lekkerder als t echt goed warm is. Alleen de roergebakken rice noodles xao dac met beef had wat meer gemogen qua prei, taugé en ei, nu heel simpel, qua smaak viel het wel goed, verbeterpunt voor een smaakvoller en mooier uitziend gerecht net als jullie Phó meals. Verder top gelunchd!

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor jullie komst & fijne feedback. Hopelijk tot gauw weer, Team Saigon Caphé Amstelveen

JJ
2 May 2021

Heerlijk eten, goede hoeveelheid eten, goede prijs/kwaliteit verhouding,snelle service en vriendelijk personeel. Ga hier zeker nog een keer bestellen!

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & fijne review :), hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Priscilla
27 April 2021

Super bouillon en lekkere home made ice tea! Snelle bezorging ook, helemaal top :)

Reaction from Saigon Caphé

Ah super, dank je wel!! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

r. macdonald
27 April 2021

alles in orde, lekker en op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Fijn om te lezen :), hopelijk to snel weer! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Lisa
27 April 2021

De bezorger was 45 min te laat en het eten was niet warm meer. Jammer want de smaak was erg goed.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Lisa, bedankt voor je bestelling & feedback. Wat jammer dat het eten niet warm genoeg is aangekomen. We sturen je hier een mailtje voor. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Xander
22 April 2021

Heerlijk gegeten en snel bezorgd op de afgesproken tijd!

Reaction from Saigon Caphé

Super om te lezen, dank je wel! Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
12 April 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & review, hopelijk tot snel weer :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

K. Benjamins
12 April 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

oyku
12 April 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
8 April 2021

Erg tevteden xosls gewoonlijk!

Reaction from Saigon Caphé

Super fijn, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Dani
7 April 2021
Reaction from Saigon Caphé

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Chi
2 April 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Valérie
30 March 2021

Lunchpakket besteld, zoals altijd, was dat heerlijk en super aardige personeel.

Reaction from Saigon Caphé

Wat een mooi compliment, dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

DS
30 March 2021

ruim op tijd besteld maar toch 20 min later dan hun eigen verwachte bezorg tijd.

Reaction from Saigon Caphé

Hoi, Bedankt voor de bestelling en feedback. We staan altijd open voor verbetering. Op zaterdag kan het soms wat drukker zijn dan normaal (gelukkig :) en we willen de gerechten vers bereiden voordat het de deur uitgaat maar we zullen er zeker op letten! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Wen
27 March 2021

Zoals altijd, heerlijk!

Reaction from Saigon Caphé

Fijn om te lezen :), bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Scheepstra
27 March 2021

Heerlijk gegeten, precies op tijd bezorgd. Altijd top!

Reaction from Saigon Caphé

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
20 March 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt weer :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Paul
18 March 2021

Lekker. Jammer dat het warme eten bij bezorging niet meer warm was.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Paul, bedankt voor de bestelling & klandizie. We nemen je feedback mee in onze verbetering :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Erik
17 March 2021

Echt lekker maar eigenlijk te duur

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Sara
13 March 2021

Heel lekker zoals altijd !

Reaction from Saigon Caphé

Heel erg bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Stefan Voogel
12 March 2021

Goede kwaliteit verse ngredienten. Portie groot genoeg. Lekkere smaak Jammer dat ze hebben vergeten om de garnalen erin te doen maar was wel.in het menu gemeld.

Reaction from Saigon Caphé

Hi Stefan, bedankt voor je bestelling & informatie. Excuses dat de garnalen er niet bij zaten. Wij sturen je even een mail hierover. Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Bruce Rascher
6 March 2021

Really tasty pho and fresh spring rolls. We will order again since we’ve now found a great place for delivery. Thank you.

Reaction from Saigon Caphé

Thank you for your order & wonderful review:)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Jan-Jaap Mellegers
28 February 2021

Prima eten, keurig op tijd afgeleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Ayla Acevedo Bos
27 February 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Frank
24 February 2021

Heerlijk. Smaakt als altijd erg goed. En lekker snel klaar.

Reaction from Saigon Caphé

Super om te lezen, bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Lucia Baarn
24 February 2021
Reaction from Saigon Caphé

Bedankt :)! Team Saigon Caphé Amstelveen

Y.Rodsoong
23 February 2021

Ik was er vroeger ook vaak eten en de quality blijft altijd heel goed. Smaakt echt goed maar die Bhan Mhie moet echt beter worden. Mis dat wel erg.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor je bestelling & fijne feedback. We nemen het mee in onze verbetering! Groetjes en hopelijk tot snel weer, Team Saigon Caphé Amstelveen

Anna
23 February 2021

Net zo lekker als in het restaurant zelf!

Reaction from Saigon Caphé

Fijn dat alles heeft gesmaakt :) ! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Elsa
12 February 2021

Mijn favoriete starter: gefrituurde softshell Crab van Saigon Caphe! Werd precies op tijd bezorgd. De bubble teas waren ook heerlijk.

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & fijne review! Fijn om te lezen dat de Bubbletea's ook zijn bevallen :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

QT
3 February 2021

Snelle levering. Erg lekker

Reaction from Saigon Caphé

Super! Dank je wel, groetjes Team Saigon Caphé Amstelveen

Yvette
3 February 2021

Eten was lekker

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt :)! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Lens
30 January 2021

Echt super lekker eten wist niet dat in Amstelveen zo'n hoogwaardig oosters restaurant zat. De lambchops zijn echt super lekker de lekkerste die ik ooit heb gegeten en dat heb ik veel gedaan. Als je dit vergelijkt met Amsterdamse conculega's is de prijs kwaliteit verhouding top, in Amsterdam kost alles bijna het dubbele ! Echt een aanrader ?

Reaction from Saigon Caphé

Wat een geweldige feedback, bedankt! Groetjes, Team Saigon Caphé

Sara
27 January 2021

Heel lekker !!!!!

Reaction from Saigon Caphé

Dank je wel! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Linda
27 January 2021

Heerlijk en stipt op tijd geleverd

Reaction from Saigon Caphé

Bedankt voor de bestelling & fijne review! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen

Danielle Venneman
24 January 2021

Prima gegeten, de bestelling was er na een half uurtje al!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Saigon Caphé

Fijn om te lezen :) en bedankt voor de bestelling! Groetjes, Team Saigon Caphé Amstelveen